Vol 37, No 4 (2019)

Table of Contents

Personality changes in dementia: A review PDF (Português (Portugal))
Joana Henriques-Calado, Maria Eugénia Duarte-Silva 417-430
The meanings of higher education, work, and transition from higher education to work PDF
André Monteiro, Paulo Jorge Santos, Carlos Gonçalves 431-446
Parental styles and bullying behaviour, in adolescents and young adults: Moderating effect of personality PDF (Português (Portugal))
Catarina Pinheiro Mota, Mónica Costa, Mónica Pinheiro, Filipa Nunes 447-461
Profiles of father's relative involvement and children’s socio-emocional adjustment during preschool PDF (Português (Portugal))
Rita Amaral, Lígia Monteiro, Carolina Santos 463-477
Work orientation: Dimensionality and internal model PDF
Liliana Alexandra Pitacho, Patrícia Palma, Pedro Correia 479-491
Views from Portuguese teachers on multilingualism and educational practices in multilingualclassrooms PDF (Português (Portugal))
Margarida Alves Martins, Otília Sousa, São Luís Castro, Julie Dockrell, Timothy Papadopoulos, Charles Mifsud 493-506
Uma análise exploratória das relações entre as representações de vinculação do pai e o seu envolvimento em atividades práticas e lúdicas. PDF (Português (Portugal))
Lígia Monteiro, Rita Maia, Carla Fernandes, Marília Fernandes, Marta Antunes, Manuela Veríssimo 507-519
Adaptation to Portuguese of the short version of the Supervisory Relationship Questionnaire PDF (Português (Portugal))
Rita Santos Nogueira, Ana Catarina Nunes Silva, Nuno Conceição 521-533
Systematic review in psychology: Challenges and guidelines PDF (Português (Portugal))
Cláudia Camilo, Margarida Vaz Garrido 535-552
Van Dyne, Ang and Botero (2003) Employees Silence Scale: Testing for factorial validity and invariance in Portugal PDF (Português (Portugal))
Ana Sabino, Francisco Cesário 553-564


Nº ERC: 107494 | ISSN (in print): 0870-8231 | ISSN (online): 1646-6020 | Copyright © ISPA - CRL, 2012 | Rua Jardim do Tabaco, 34, 1149-041 Lisboa | NIF: 501313672 | O portal e metadados estão licenciados sob a licença Creative Commons CC BY-NC